ბლოგის გვერდები

June 24, 2010

ქუჩაში რომ შემომხვდეთ.....

დათაგვისთვის მადლობა katiee -ეს .
სად ?

დავიწყებ იმით რომ ,  ძირითადად მარჯანიშვილის და საბურთალოს ტერიტორაზეა ჩემი ნახვა შესაძლებელი.  მარჯანიშვილზე  იმიტომ , რომ იქ  ვმუშაობ. საბურთალოზე  კი  ჩემი  მეგობრების  უმრავლესობა ცხოვრობს  და  მაქეთ  მომიწევს  გული. სამსახურიდან  თუ  ძალიან  გათიშული  და  ზომბირებული  არ  გამოვედი  საღამოობით   4 SeasonS-ში   ვჯდები  ჩემს  მეგობრებთან   ერთად (სასიამოვნო მუსიკის ფონზე ენას ვიტყავებთ ჭორაობით ).   ან კალაში (ძალიან  მომწონს  იქაური  ცხელი  შოკოლადი  და ცეზარი).
მიყვარს  ღამის  კლუბებიც, მაგრამ  ხშირად  ვერ ვახერხებ   წასვლას.  ყოველთვის  არ  გამომდის  ჩემი " ბებერი "  მეგობრების  აყოლიება. : D : P

როგორ ?

უჩაში  თვალებ  ციმციმა ,  მუდამ   მომღიმარე,  კლასიკურად  ჩაცმული,  მოკლედ  შეჭრილი თმით  (რომელიც ხან კლასიკურადვეა დავარჩცნილი, ხანაც დახვეული და ოდნავ გაწეწლი ) გოგონა  თუ  შემოგეგებათ  კარგად  დააკვირდით  იქნებ მე  აღმოვჩნდე.  :  ) თუმცა რამდნეიმე კვირაა რაც ეგრეთწოდებული დეპრესია შემომეპარა " ზაფხულის დეპრესია" ( ასე  ვეძახი მე ) . 
მეზარება მუშაობა და შვებულებაში გასვლა მინდა, მაგრამ არ მიშვებენ ჯერჯერობით. ხოდა შესაძლოა ცოტა მოწყენილიც კი დამინახოთ ამ ბოლო დროს, თუმცა იმედი მაქვს მალე გავალ შვებულებაში, დავისვენებ და დავუბრუნდები ჩვენს დედაქალაქს ისევ ისეთი, გაღიმებული და გალაგებული . : D
 ძირითადად შარვლები  ან  გრძელი  ქვედაბოლოები  მაცვია. დახეული  ჯინსენი,  კეტები და მსგავსი სპორტული ტანსაცმელი ჩემს გარდერობში თითქმის  არ მოიძებნება. (
უბრალოდ არ ჯდება   ჩემს სტილში და ხასიათში).
ჩემი  აქსესუარებიდან  თვალში  მოგხვდებათ დიდი საყურეები,  ხელზე ჯინჯილები ( ასე ვეძახი სამაჯურებს ),  ფერადი  ფეხსაცმელი   (ძირითადად ზაფხულის პერიოდში ),  დიდი  და  მუდამ  გამოტენილი  ჩანთა,  ან  პირიქით   ძალიან პატარა,   მაგრამ   მაინც   გატენილი : D  ( მართლა ვერ ვხვდები რა მიდევს ამდენი ,  ან რატომ დავათრევ ასეთ მძიმე ჩანთას) . კატიესი   არ  იყოს,   ფული   ვერც  მე   გავიმეტე    აიფოდის შესაძენად,  ამიტომ  მუსიკას  სახლში   ვუსმენ.
მოკლედ  თუ  სადმე დამინახავთ  ძალიან  გთხოვთ  არ  მოგერიდოთ  და  დამიძახეთ.  ძალიან გამიხარდება  და  მესიამოვნება თქვენი გაცნობა   : )

2 კომენტარი:

Anonymous said...

საინტერესოა... არც მე მაქვს არც აიპოდი ან ჩვეულებრივი მპ3 ფლეიერი. მობილურიც უძველესი, კამერაც რომ არ აქვს ისეთი...

hiacinti said...

კარგი გოგო ხარ ))